English version of this page

Kandidatmarkering for masterstudenter våren 2024

Det utdanningsvitenskapelige fakultet har gleden av å invitere vårens kandidater på masterprogrammene i Pedagogikk, Spesialpedagogikk, Utdanningsledelse, Education, Higher Education, Special Needs Education og Assessment, Measurement and Evaluation til kandidatmarkering våren 2024!

Konfetti i mange farger

Kjære masterkandidat!

Din studietid som masterstudent ved Det utdanningsvitenskapelige fakultet nærmer seg slutten. I den anledning ønsker vi å invitere deg som fullfører mastergraden din i vår til kandidatmarkering i Sophus Lies auditorium. Vi gleder oss til å gjøre stas på deg og dine medstudenter.

Vi inviterer deg til å ha med deg inntil to gjester. Kleskode: Noe du føler deg fin i. Gjerne dress, bunad eller lignende.

For å delta på kandidatmarkeringen må du melde deg på via nettskjemaet under innen onsdag 5. juni 2024.

Påmelding er avsluttet

Dersom du blir forhindret fra å delta på kandidatmarkeringen etter påmelding, vennligst slett din påmelding i nettskjemaet eller gi beskjed så snart som mulig til kandidatmarkering@uv.uio.no.

Velkommen fra studiedekan Melanie Kirmess

Musikkinnslag ved Tonus

Tale ved studiedekan Melanie Kirmess

Ona Bø Wie, instituttleder, Institutt for spesialpedagogikk