English version of this page

Student Innovasjonsstipend

Har du noen gang drømt om å skape en endring innenfor utdannelsesfeltet?

Bli med på vårt informasjonsmøte for å lære hvordan du kan sikre deg et Student Innovasjonsstipend. Det utdanningsvitenskapelige fakultet (UV) tilbyr nå stipender til studenter med ideer.

4 studenter som går ute ved siden av bygningene til UiO

Foto: Shane Colvin

Er du en student som er interessert i å lære mer om pedagogisk innovasjon? Bli med oss den 9. april kl. 14:15 for lære hvordan du kan være med å påvirke fremtidens utdanning gjennom å sikre deg et innovasjonsstipend.

Hva skjer

Lær mer om hvordan (pedagogisk) innovasjon kan forme din fremtidige karriere. Denne workshopen gir deg mulighet til å lære alt du trenger for å søke på våre Student Innovasjonsstipend. Bli inspirert over mulighetene og prosjektene du kan igangsette som student.

Hvem bør delta

Alle studenter ved UV er velkomne til å delta.

Hvorfor delta

Få uvurderlig innsikt i søknadsprosessen for stipendet og bli inspirert av prosjektene som ble realisert i fjor. Dette er den perfekte muligheten til å knytte kontakter med medstudenter og bli inspirert, enten du allerede har en idé, ser etter inspirasjon eller bare er nysgjerrig.

Hvordan delta

Registrer deg gjennom skjema under.

Vi gleder oss til å se deg!

Ønsker du å vite mer?

Lær mer her: Er du student på UV og har en god ide eller konsept for samfunnsinnovasjon knyttet til utdanning?

Emneord: Innovasjon, Studenter som medforskere, Student-sentrert læring
Publisert 19. mars 2024 10:00 - Sist endra 2. apr. 2024 14:55