English version of this page

Student Innovasjonsstipend

Har du noen gang drømt om å skape en endring innenfor utdannelsesfeltet?

Bli med på vårt informasjonsmøte for å lære hvordan du kan sikre deg et Student Innovasjonsstipend. Det utdanningsvitenskapelige fakultet (UV) tilbyr nå stipender til studenter med ideer.

4 studenter som går ute ved siden av bygningene til UiO

Foto: Shane Colvin

Er du en student som er interessert i å lære mer om pedagogisk innovasjon? Bli med oss den 13. februar kl. 10:15 for lære hvordan du kan være med å påvirke fremtidens utdanning gjennom å sikre deg et innovasjonsstipend.

Hva skjer

Dette er sjansen din til å lære alt om å søke på våre Student Innovasjonsstipend. Hør direkte fra fjorårets stipendmottakere, som vil dele sine prosjekter og erfaringer fra programmet.

Hvem bør delta

Alle studenter som ønsker å gjøre en forskjell i utdanning er velkomne. Enten du har mange ideer eller bare er nysgjerrig, er denne workshopen for deg.

Hvorfor delta

Få uvurderlig innsikt i søknadsprosessen for stipendet og bli inspirert av prosjektene som ble realisert i fjor. Dette er den perfekte muligheten til å knytte kontakter med medstudenter og bli inspirert, enten du allerede har en idé eller ser etter inspirasjon for din neste store ide.

Hvordan delta

Registrer deg gjennom skjema nedenfor. Ikke gå glipp av denne sjansen til å være en del av et fellesskap som former fremtidens utdanning!

Påmelding

Vi gleder oss til å se deg der og utforske hvilke ideer som kan skapes! Påmeldingsfristen er 12. februar.

Ønsker du å vite mer?

Lær mer her: Er du student på UV og har en god ide eller konsept for samfunnsinnovasjon knyttet til utdanning?

Emneord: Innovasjon, Studenter som medforskere, Student-sentrert læring
Publisert 6. feb. 2024 10:53 - Sist endra 6. feb. 2024 13:55