EngageLab & Verktøy for veiledning

Hvordan kan bruk av digitale verktøy bidra til kvalitet i veiledning? Hvordan kan verktøy brukes i veiledning i ulike kontekster i høyere utdanning?

Digitale verktøy for veiledning av nye studenter utvikles og prøves ut.

Illustrasjonsfoto: Colourbox

Denne workshopen er en del av jubileumsfeiringen til EngageLab, som fyller 20 år!

Meld deg på før påmeldingsfristen 2. Mai, og se resten av programmet for seminaret deres her: Engagelab 20 år: Jubileumsseminar

Ved Eli Lejonberg, Institutt for lærerutdanning

På denne workshopen presenteres Verktøy for veiledning, og vi diskuterer muligheter og utfordringer ved å bruke digitale verktøy i veiledning.

På workshopen vil forskere, sammen med Engagelab, beskrive utvikling av og erfaringer med slike verktøy og invitere til diskusjoner om muligheter og utfordringer knyttet til bruk av digitale verktøy i veiledning i ulike kontekster knyttet til høyere utdanning. Det blir også anledning til å teste ut verktøy fra prosjektet.

Velkommen!

Trykk her for påmelding til
Engagelab 20 år: Jubileumsseminar

Publisert 25. jan. 2023 12:14 - Sist endret 11. aug. 2023 07:09