Tidligere

Tid og sted: , Zoom

SpedAims inviterer til faglig påfyll med professor Christina Salmivalli ved Universitetet i Turku, Finland.

Tid og sted: , Zoom

SpedAims inviterer til faglig påfyll med professor Duncan Astle ved University of Cambridge.

Tid og sted: , Zoom

SpedAims inviterer til faglig påfyll med professor Rogier Kievit ved Donders Institute for Brain, Cognition and Behaviour i Nijmegen.

Tid og sted: , Zoom

SpedAims inviterer til faglig påfyll med Dr Kelly Burgoyne ved Universitetet i Manchester.

Tid og sted: , Zoom

SpedAims inviterer til faglig påfyll med professor Kate Nation ved St John´s College, University of Oxford.

Tid og sted: , Zoom

SpedAims inviterer til faglig påfyll med professor Lars Wichstrøm ved Institutt for psykologi, NTNU.

Tid og sted: , Zoom

SpedAims inviterer til faglig påfyll med Associate Professor Åsa Elwér ved Linköpings universitet.

Tid og sted: , Zoom

SpedAims inviterer til faglig påfyll med Dr. Fiona Kyle ved University College London (UCL).

Tid og sted: , Zoom

SpedAims inviterer til faglig påfyll med seniorforsker Fartein Ask Torvik og doktorgradsstipendiat Hans Fredrik Sunde ved Folkehelseinstituttet.

Tid og sted: , Zoom

SpedAims inviterer til faglig påfyll med førsteamanuensis Tuire Koponen fra Universitetet i Jyväskylä.

Tid og sted: , Zoom

SpedAims inviterer til faglig påfyll med professor Julia Carroll ved Universitetet i Coventry.

Tid og sted: , Zoom

SpedAims inviterer til faglig påfyll med Ratib Lekhal ved Institutt for pedagogikk, UiO.

Tid og sted: , Zoom

SpedAims inviterer til faglig påfyll med professor Maggie Snowling fra St John's College ved Universitetet i Oxford.

Tid og sted: , Møterom 595/596, Helga Engs hus, UiO

SpedAims inviterer til faglig påfyll med professor Lalo Salmeron fra Universitetet i Valencia. Møt opp i Helga Engs hus på Blindern eller følg med på Zoom.

Tid og sted: , Seminarrom 234, Helga Engs Hus, UiO.

Vi inviterer til faglig påfyll med førsteamanuensis Drew Bailey ved University of California. Møt opp i Helga Engs hus på Blindern eller følg med på Zoom.

Tid og sted: , Møterom 494, Helga Engs hus, UiO.

Senter for spesialpedagogisk forskning og inkludering (SpedAims) inviterer til faglig påfyll fredag 2. september klokken 14.00. Foredragsholder: Enrico Toffalini

Tid og sted: , Seminarrom 234, Helga Engs Hus, UiO.

Senter for spesialpedagogisk forskning og inkludering (SpedAims) inviterer til faglig påfyll fredag 3. juni klokken 13.00. Tema: Leseintervensjoner

Tid og sted: , Zoom

Senter for spesialpedagogisk forskning og inkludering (SpedAims) inviterer til faglig påfyll fredag 13.mai klokken 14.00. Tema: Språkforstyrrelser

Tid og sted: , Zoom

Senter for spesialpedagogisk forskning og inkludering (SpedAims) inviterer til faglig påfyll fredag 22. april klokken 14.00. Tema: Matematikkvansker.

Tid og sted: , Auditorium 1, Helga Engs Hus

Bli med på lansering av det nye Senter for spesialpedagogisk forskning og inkludering (SpedAims), en langsiktig satsing som skal styrke den spesialpedagogiske forskningen i Norge.