Fagprat på fredag: Foreldrelevert intervensjon for å stimulere språk hos barn med Downs syndrom

SpedAims inviterer til faglig påfyll med Dr Kelly Burgoyne ved Universitetet i Manchester.

Bildet kan inneholde: smil, anlegg, lykkelig, øyevipper, begivenhet.

Dr Kelly Burgoyne er Senior Lecturer i pedagogisk psykologi ved Manchester Institute of Education (University of Manchester). Hun har en spesiell interesse for utvikling og evaluering av pedagogiske tiltak, og forskningen hennes fokuserer på lesing og språkutvikling, samt lidelser knyttet til dette.

I Fagprat på fredag skal hun snakke om et pågående prosjekt der de har utviklet en tidlig språkintervensjon for barn med Downs syndrom, som gjennomføres av foreldrene til barnet.

Gratis og åpent for alle

Fagprat på fredag med Dr Kelly Burgoyne finner sted på Zoom fredag 16. februar klokken 14:00

Mer om SpedAims

Nyhetssak: Toppforskingssenter i spesialpedagogikk opnar på UiO (Uniforum).

Emneord: Spesialpedagogikk, SpedAims, Fagprat på fredag
Publisert 23. jan. 2024 10:10 - Sist endret 23. jan. 2024 10:55