Fagprat på fredag: Leseintervensjoner

Senter for spesialpedagogisk forskning og inkludering (SpedAims) inviterer til faglig påfyll fredag 3. juni klokken 13.00. Tema: Leseintervensjoner

Gutt strever med å lese en bok.
Bildet kan inneholde: person, panne, hår, smil, øyenbryn.
Professor Lee Branum-Martin. Foto: Privat.

Professor Lee Branum-Martin ved Institutt for psykologi, Georgia State University, forsker på måling av språk- og leseferdigheter. Fredag 3. juni kommer han til UiO for å dele sine erfaringer i Fagprat på fredag, en serie der du omtrent en gang i måneden kan høre forskere og eksperter fortelle om spennende tematikk innen spesialpedagogikk.

Les hele artikkelen om Fagprat på fredag her.

Gratis og åpent for alle

Fagprat på fredag med professor Lee Branum-Martin finner sted på Blindern i Oslo, men det kan også følges på Zoom.

Emneord: Lesevansker, Leseintervensjoner, Spesialpedagogikk, Foredrag, Forskning, Forskningsformidling
Publisert 23. mai 2022 18:02 - Sist endret 23. mai 2022 18:02