episode-12-atferdsvansker | 9182 | 9672 | 6113 | 16490 | 3753 | 45210 |
episode-8---hva-er-god-tilrettelegging-for-barn-med-adhd | 10790 | 9381 | 4148 | 15451 | 3880 | 43650 |
Hva er egentlig utviklingsmessige språkforstyrrelser? | 8557 | 5465 | 3959 | 18067 | 3398 | 39446 |
episode-9---inkludering---illusjon-eller-ambisjon | 6561 | 4185 | 3908 | 12024 | 3466 | 30144 |
episode-15-et-spesialpedagogisk-blikk-pa-den-nye-oppleringsloven | 5139 | 2929 | 2622 | 11670 | 3260 | 25620 |
Hvordan sikre en god skolestart for barn med spesialpedagogiske behov? | 4360 | 2752 | 3315 | 12776 | 1727 | 24930 |
episode-18-hva-er-egentlig-dysleksi | 4167 | 5246 | 2248 | 9635 | 2914 | 24210 |
episode-6-hva-er-god-tilrettelegging-for-barn-med-utviklingshemming | 4004 | 3052 | 3081 | 9479 | 3017 | 22633 |
episode-7---barnet-mitt-har-vedtak-men-får-ikke-spesialundervisning | 2091 | 2493 | 3038 | 10171 | 2961 | 20754 |
episode-17-hva-er-egentlig-tourettes-syndrom | 3266 | 4417 | 1886 | 7353 | 2385 | 19307 |
Hva er egentlig matematikkvansker? | 2745 | 2356 | 2494 | 9442 | 1695 | 18732 |
Hva betyr det egentlig at noe er forskningsbasert? | 2760 | 2066 | 1726 | 6134 | 1451 | 14137 |
Fattigdom, ulikhet og barns utvikling | 2803 | 1710 | 1603 | 6082 | 1622 | 13820 |
episode-14-hvorfor-gjor-gutter-det-darligere-enn-jenter-pa-skolen | 1741 | 2317 | 1163 | 4476 | 2450 | 12147 |
episode-10-spesialpedagogisk-sporretime-1 | 913 | 849 | 881 | 3835 | 2485 | 8963 |
episode-11-spesialpedagogisk-sporretime-2 | 628 | 484 | 755 | 3291 | 3181 | 8339 |
episode-19-erna-solberg-snakker-om-dysleksi | 607 | 350 | 254 | 3338 | 2726 | 7275 |
episode-20-stamming | 449 | 299 | 179 | 1296 | 2803 | 5026 |
episode-16-opplaring-og-utdanning-i-fengsel | 281 | 167 | 121 | 2364 | 1906 | 4839 |
episode-13-jonasprisen-spesial | 62 | 106 | 149 | 1558 | 2114 | 3989 |
episode-15-et-spesialpedagogisk-blikk-pa-den-nye-opplaringsloven | 17 | 11 | 1 | 22 | 13 | 64 |
episode-7---barnet-mitt-har-vedtak-men-far-ikke-spesialundervisning | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 4 |
episode-15-et-spesialpedagogisk-blikk-pa-den-nye-oppleringsloven1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 4 |