Case-samarbeid

Bli kjent med kompetansen til dine medstudenter!

Er du tredjeårs-student på bachelorprogrammet i pedagogikk eller spesialpedagogikk, eller på lektorprogrammet? Da ønsker vi deg velkommen til tverrfaglig arrangement!

Er du interessert i å utvikle tverrfaglig kompetanse og samarbeid? Bli med på dette seminaret hvor studenter fra ulike studieprogram diskuterer kasus om ungdommer i utfordrende situasjoner.

UV-fakultetet prøver ut et opplegg som er blitt til etter initiativ fra Studentutvalget ved UV-fakultetet og som er utviklet i samarbeid mellom fakultetsledelsen, Studentutvalget og faglig ansatte på ISP, IPED og ILS.

På seminaret får du møte studenter fra de andre instituttene på fakultetet. Dere vil få presentert en ungdom med utfordringer gjennom video og tekst og deretter samtale i grupper om hvordan dere kan bruke deres fagkompetanse i et samarbeid i en slik situasjon.

Som lektorer, pedagoger og spesialpedagoger vil dere kunne møte slike samarbeidssituasjoner i yrkeslivet. Da er det viktig å kjenne hverandres spesialfelt og hvordan fagfeltene kan samspille på en best mulig måte.

Seminaret avholdes torsdag 8. april kl 16-17. På grunn av corona-situasjonen blir arrangementet avholdt på zoom. Du får tilsendt zoom-lenke etter påmelding.

Påmelding via nettskjema innen 6. april.

Publisert 22. mars 2021 15:24 - Sist endret 6. apr. 2021 11:43