Åpen forelesning med Eva Joly: "Sustainability and education: towards an unknown future?"

Utdanning og bærekraft; hvordan kan vi forberede oss for en ukjent fremtid og hva slags rolle spiller utdanning og skole?

Bilde av foredragsholder. Foto.

Eva Joly, årets Arne Næss-professor ved UiO. Foto: Wikimedia Commons

Program

16.15. Dekan Sten Ludvigsen ønsker velkommen og professor Inga Bostad, leder av HumStud, introduserer Eva Joly

16.20. Foredrag ved Eva Joly, UiOs Arne Næss Chair 2019: "Sustainability and education: towards an unknown future?".

17.00. Kommentarer ved professor og leder av Seas, Erik Knain

17.15. Spørsmål og diskusjon

Etterfulgt av en enkel mottakelse

Om Eva Joly