Presentasjon med Studentaktiv læring (STIL) i UHR-LU

STIL-prosjektet presenterer resultatene av arbeidet som er gjennomført for å fremme studentaktive (studieintensive) arbeidsformer i grunnskolelærerutdanningene.

Forside STIL-rapport

22. mars presenterer STIL-prosjektet resultatene fra prosjektet for UHR-Lærerutdanning. ProTed, Høgskolen i Østfold, Universitetet i Tromsø, Høgskolen Vestlandet og Universitetet i Agder bidrar med presentasjoner:

• ProTeds presenterer hovedprosjektet og felles rammeverk om prosesskvalitet
  • Høgskolen Vestlandet presenterer "Meistring mot Master"
  • Universitetet i Agder presenterer "ProDig-prosjektet"
  • Høgskolen i Østfolds presenterer prosjektet "Samarbeidslæring og studentrespons" (STIL 2.0)
  • UiT presenterer prosjektet "Læringslyst og læringsbehov" og filmene om prosjektet.

ProTed har på oppdrag fra Kunnskapsdepartementet ledet et prosjekt som utforsker studieintensive arbeidsformer i grunnskolelærerutdanningene. Her kan du lese mer om prosjektet og finne rapporter fra hovedprosjektet og alle delprosjektene.

STIL-prosjektet leverte sluttrapport i januar 2019.

Publisert 21. mars 2019 16:11 - Sist endret 18. okt. 2019 14:05